Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014
Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014
11-12
Παιδιά μου,
Για αύριο θα έχετε ορθογραφία στη σελ. 41 στο Τ.Ε., αναγνώριση της περιόδου Ηταν...εως... άλλο, ακόμη θα ήθελα να φτιάξετε 2 μαντινάδες και να τις διαβάσουμε αύριο εδώ, τέλος να βρείτε πληροφορίες για τον Ορέστη και Πυλάδη. Στα Φυσικά έχουμε τις σελ 38-39 και τις 2 ασκήσεις στο ΤΕ. Στη Γεωγραφία το κεφ 12. Καλό απόγευμα!!!
Για αύριο θα έχετε ορθογραφία στη σελ. 41 στο Τ.Ε., αναγνώριση της περιόδου Ηταν...εως... άλλο, ακόμη θα ήθελα να φτιάξετε 2 μαντινάδες και να τις διαβάσουμε αύριο εδώ, τέλος να βρείτε πληροφορίες για τον Ορέστη και Πυλάδη. Στα Φυσικά έχουμε τις σελ 38-39 και τις 2 ασκήσεις στο ΤΕ. Στη Γεωγραφία το κεφ 12. Καλό απόγευμα!!!
Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014
10-12
Παιδιά μου,
Αύριο μου κάνετε μόνο το φυλλάδιο στη Γλώσσα και μαθαίνετε καλά τη θεωρία για το διαχωρισμό των προτάσεων με βάση το περιεχόμενό τους καθώς τον ευθύ κ πλάγιο λογο. Καλό σας απόγευμα.
Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014
9-12
Παιδιά,
Αύριο έχετε μόνο θρησκευτικά το 2,2 και Φυσικά τις σελ 36-37. Να μην ξεχάσετε ότι αύριο έχουμε ενημέρωση γονέων στη 1: 15 ;) Πάρτε και το quiz που κάναμε γιατί δεν πιάσαμε τους χρόνους,μία έννοια που θα αρχίσει να μπαίνει στο μυαλό μας όσον αφορά τα τεστ.Καλό απόγευμα. http://utopia.duth.gr/~kyripapa7/FISIKI_E_PEPTIKO.htm
Αύριο έχετε μόνο θρησκευτικά το 2,2 και Φυσικά τις σελ 36-37. Να μην ξεχάσετε ότι αύριο έχουμε ενημέρωση γονέων στη 1: 15 ;) Πάρτε και το quiz που κάναμε γιατί δεν πιάσαμε τους χρόνους,μία έννοια που θα αρχίσει να μπαίνει στο μυαλό μας όσον αφορά τα τεστ.Καλό απόγευμα. http://utopia.duth.gr/~kyripapa7/FISIKI_E_PEPTIKO.htm
Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014
8-12
Παιδιά μου καλησπέρα,
Αύριο στη γλώσσα θα μου κάνετε το φυλλάδιο που αρχίσαμε στην τάξη. Στα φυσικά θα διαβάσετε το κεφ το ταξίδι της τροφής συνεχίζεται κ θα κάνετε κ την άσκηση που είπαμε στο ΤΕ. Στη γεωγραφία τέλος διαβάστε το κεφ 11 καλό βράδυ :)
Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014
6-12
Παιδιά μου καλησπέρα,
Για τη δευτέρα θα έχετε μόνο Ιστορία κεφ9-12 για το τεστ και τα θρησκευτικά σας κεφ 2.2.Άντε καντε μου κ αυτο το quiz http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/Theoria%20Nea/epir.%28tel-ait-apot%292.htm καλό Σαββατοκύριακο!!!
Για τη δευτέρα θα έχετε μόνο Ιστορία κεφ9-12 για το τεστ και τα θρησκευτικά σας κεφ 2.2.Άντε καντε μου κ αυτο το quiz http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/Theoria%20Nea/epir.%28tel-ait-apot%292.htm καλό Σαββατοκύριακο!!!
Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014
4-12
Παιδιά μου,
Για αύριο διαβάστε μόνο Μαθηματικά. Θα γράψουμε... 'απροειδοποίητο' τεστ. Καλή μελέτη και όχι άγχη :))))
Για αύριο διαβάστε μόνο Μαθηματικά. Θα γράψουμε... 'απροειδοποίητο' τεστ. Καλή μελέτη και όχι άγχη :))))
Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014
3-12
Παιδιά μου,
Για αύριο θα έχετε στη Γλώσσα ορθογραφία τις 2 τελευταίες παραγράφους του 2ου κειμένου στο κεφ 6 και τις λεξούλες που κυκλώσατε συντακτική αναγνώριση. Στην Ιστορία στα πλαίσια της επανάληψης για το τεστ της Δευτέρας θα έχετε τα κεφ 5-9. Να προετοιμαστείτε καλά για να μοιραστεί η ύλη. Καλό απόγευμα!!
Υ.Γ.1) Ο φωτογραφίες πάντα κρύβουν κάποια εργασία ή φυλλάδιο ή βίντεο, να τις ανοίγετε.
2)
Το βίντεο για την ενέργεια σας το ανεβάζω.Το άλλο για το νερό όποιος το θέλει σε στικάκι.
Για αύριο θα έχετε στη Γλώσσα ορθογραφία τις 2 τελευταίες παραγράφους του 2ου κειμένου στο κεφ 6 και τις λεξούλες που κυκλώσατε συντακτική αναγνώριση. Στην Ιστορία στα πλαίσια της επανάληψης για το τεστ της Δευτέρας θα έχετε τα κεφ 5-9. Να προετοιμαστείτε καλά για να μοιραστεί η ύλη. Καλό απόγευμα!!
Υ.Γ.1) Ο φωτογραφίες πάντα κρύβουν κάποια εργασία ή φυλλάδιο ή βίντεο, να τις ανοίγετε.
2)
Το βίντεο για την ενέργεια σας το ανεβάζω.Το άλλο για το νερό όποιος το θέλει σε στικάκι.
Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014
2-12
Παιδιά μου,
Για αύριο Τετάρτη Στα Μαθηματικά έχετε το επαναληπτικό κεφ στο ΤΕ, προετοιμαστείτε καλά για το τεστ της Παρασκευής. Στα φυσικά έχετε αυτά που είχατε για σήμερα και στα Θρησκευτικά το κεφ 2.1. Καλό σας απόγευμα!!!
Για αύριο Τετάρτη Στα Μαθηματικά έχετε το επαναληπτικό κεφ στο ΤΕ, προετοιμαστείτε καλά για το τεστ της Παρασκευής. Στα φυσικά έχετε αυτά που είχατε για σήμερα και στα Θρησκευτικά το κεφ 2.1. Καλό σας απόγευμα!!!
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014
1-12
Παιδιά μου,
Καλό μήνα!!! Φτάσαμε αισίως στο Δεκέμβρη!! Για αύριο λοιπόν στη Γλώσσα θα έχετε το φυλλάδιο που σας έχω δώσει, στα Φυσικά φέρνουμε το τεστ μαζί για να το δουλέψουμε λίγο στην τάξη και διαβάζουμε για την πέψη στις σελ 32-33 και σελ 39 τους 2 πρώτους ορισμούς.Επίσης στο ΤΕ κάνουμε την πρώτη άσκηση σελ 56. Στη γεωγραφία έχουμε το κεφ9. Αύριο θα στολίσουμε και δέντρο!! Να μην ξεχάσω να φέρετε τον Πέτρο να δουλέψουμε στην ευέλικτη ζώνη. Καλό απόγευμα.
Καλό μήνα!!! Φτάσαμε αισίως στο Δεκέμβρη!! Για αύριο λοιπόν στη Γλώσσα θα έχετε το φυλλάδιο που σας έχω δώσει, στα Φυσικά φέρνουμε το τεστ μαζί για να το δουλέψουμε λίγο στην τάξη και διαβάζουμε για την πέψη στις σελ 32-33 και σελ 39 τους 2 πρώτους ορισμούς.Επίσης στο ΤΕ κάνουμε την πρώτη άσκηση σελ 56. Στη γεωγραφία έχουμε το κεφ9. Αύριο θα στολίσουμε και δέντρο!! Να μην ξεχάσω να φέρετε τον Πέτρο να δουλέψουμε στην ευέλικτη ζώνη. Καλό απόγευμα.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

