Σήμερα Γλώσσα κάναμε από ΒΜ σελ 61, 62,63, 65 και 66.
Για αύριο ΒΜ σελ 62-63 Ανάγνωση,
σελ 65 και 66 διαβάζω πινακάκια,
σελ 66 ασκ 5 και 6.
Δες το παρακάτω βίντεο. Είναι ο Μαραθώνιος της Ρώμης κατά την Ολυμπιάδα του 1960. Είναι το μάθημα που περιγράφει το βιβλίο μας. Διακρίνεται ο Αιθίοπας μαραθωνοδρόμος Αμπέμπε Μπικίλα, ο Μαροκινός Αμπντεσελέμ και ο Νεοζηλανδός. Φαίνεται επίσης ότι είχε νυχτώσει, λόγω κακού υπολογισμού της ώρας του αγώνα, και φαίνονται και τα φώτα από τους πυρσούς που είχαν ανάψει κατά μήκος του δρόμου οι άνθρωποι, για να βλέπουν οι αθλητές. Επίσης διακρίνεται το "περίεργο" γεγονός των γυμνών ποδιών του Μπικίλα.
Πάτα εδώ.
Τώρα προσπάθησε να περιγράψεις
το γεγονός που είδες στο παραπάνω βίντεο ή να περιγράψεις έναν άλλο
αγώνα μαραθώνιου δρόμου που θυμάσαι από σύγχρονη, παλιότερη ή έστω
φανταστική Ολυμπιάδα.
Όλα όσα κάναμε στο σημερινό μας τηλε-μάθημα θα τα βρείτε εδώ.
Ιστορία: μαθαίνω κεφάλαιο 36 σελ 110-111 για Τρίτη 26/05.
Από ΤΕ κάνω σελ 47 ασκ 1.
ΚΑΓΚΟΥΡΟ:
ΘΕΜΑΤΑ 2014 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΘΕΜΑΤΑ 2015 : προετοιμάζω τις πρώτες 17 ερωτήσεις από τα Θέματα για την Πέμπτη.
Για αύριο ΒΜ σελ 62-63 Ανάγνωση,
σελ 65 και 66 διαβάζω πινακάκια,
σελ 66 ασκ 5 και 6.
Δες το παρακάτω βίντεο. Είναι ο Μαραθώνιος της Ρώμης κατά την Ολυμπιάδα του 1960. Είναι το μάθημα που περιγράφει το βιβλίο μας. Διακρίνεται ο Αιθίοπας μαραθωνοδρόμος Αμπέμπε Μπικίλα, ο Μαροκινός Αμπντεσελέμ και ο Νεοζηλανδός. Φαίνεται επίσης ότι είχε νυχτώσει, λόγω κακού υπολογισμού της ώρας του αγώνα, και φαίνονται και τα φώτα από τους πυρσούς που είχαν ανάψει κατά μήκος του δρόμου οι άνθρωποι, για να βλέπουν οι αθλητές. Επίσης διακρίνεται το "περίεργο" γεγονός των γυμνών ποδιών του Μπικίλα.
Πάτα εδώ.
Να έχεις υπόψη σου ότι, όταν περιγράφουμε αγώνες:
- Αναφέρουμε τον τόπο όπου γίνονται αυτοί και έτσι χρησιμοποιούμε τοπικά επιρρήματα και επιρρηματικές φράσεις
- Παρουσιάζουμε τους αθλητές ή τις αντίπαλες ομάδες
- Περιγράφουμε τις καθοριστικές στιγμές ενός αγώνα, αυτές δηλαδή που έχουν κάποια βαρύτητα, τόσο για τους αθλητές όσο και για την συνολική ομάδα(αν πρόκειται για ομαδικό άθλημα)
- Για να κάνουμε παραστατική την περιγραφή μας χρησιμοποιούμε ανάλογα επίθετα και επιθετικούς προσδιορισμούς. Επίσης, χρόνο Ενεστώτα για να δώσουμε ζωντάνια.
- Στο τέλος κλείνουμε με ένα μικρό σχόλιο για τη σημασία του αγώνα αλλά και του αποτελέσματός του για τον αθλητή που συμμετείχε ή την ομάδα.
Όλα όσα κάναμε στο σημερινό μας τηλε-μάθημα θα τα βρείτε εδώ.
Ιστορία: μαθαίνω κεφάλαιο 36 σελ 110-111 για Τρίτη 26/05.
Από ΤΕ κάνω σελ 47 ασκ 1.
ΚΑΓΚΟΥΡΟ:
ΘΕΜΑΤΑ 2014 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΘΕΜΑΤΑ 2015 : προετοιμάζω τις πρώτες 17 ερωτήσεις από τα Θέματα για την Πέμπτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου