Πέμπτη 30 Μαρτίου 2023

   ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ


"Ασκήσεις βιβλίου TechnoKids - TechnoCEO Σελ. 36, 37 & 38"

Μαθηματικές πράξεις στο Excel 
#Πολλαπλασιασμός #Αφαίρεση #Άθροισμα #Excel 

Οι μαθητές, με ελάχιστη καθοδήγηση, κατάφεραν και έκαναν ΜΟΝΟΙ τους τις Ασκήσεις του Βιβλίου!

  • Τίτλος Ανάθεσης εργασίας: Υπολογισμός των Εσόδων από τις πωλήσεις Σελ.36
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

1) "Άνοιγμα αρχείου από τον κοινόχρηστο φάκελο του δικτύου - Πρακτική εξάσκηση στην εργασία TechnoSkater Οικονομικά Στοιχεία.xlsx - του ΒΙΒΛΙΟΥ  TechnoKids - TechnoCEO 
  • Άνοιγμα φακέλου - Εξερεύνηση των windows - στη γραμμή εργασιών
  • Μετάβαση στον φάκελο: Επιφάνεια εργασίας\Κοινόχρηστος Φάκελος Teacher Lab\2022 - 2023 Πληροφορική\Ε΄ Δημοτικού\16-03-2023
  • Άνοιγμα αρχείου και αποθήκευση εκ νέου στον προσωπικό φάκελο κάθε μαθητή
  • Μετάβαση στο Φύλλο εργασίας Έσοδα
    • Απαντήσεις στις ασκήσεις του βιβλίου
      • Αναγνώριση κελιών για τον πολλαπλασιασμό του Κόστους επί το πλήθος των προϊόντων (1ο πλαίσιο Σελ. 36)
        •  (Κελί D9 Πράξη =C9:B9)
        • (Κελί D27 Πράξη =C27:B27)
        • (Κελί D45 Πράξη =C45:B45)
      • Αναγνώριση κελιών για τον πολλαπλασιασμό της Λιανικής τιμής επί το πλήθος των προϊόντων που πουλήθηκαν (2ο Πλαίσιο Σελ.37)
        •  (Κελί F9 Πράξη =E9:B9)
        • (Κελί F27 Πράξη =E27:B27)
        • (Κελί F45 Πράξη =E45:B45)
      • Αναγνώριση κελιών για την αφαίρεση των μεικτών εσόδων από τα κόστη Σελ. 37)
        •  (Κελί G9 Πράξη =F9-D9)
        • (Κελί G27 Πράξη =F27-D27)
        • (Κελί G45 Πράξη =F45-D45)

      • Αναγνώριση κελιών για το άθροισμα όλων των καθαρών εσόδων Σελ. 38)
        •  (Κελί G22 Πράξη =SUM(G9:G20)
        • (Κελί G40 Πράξη =SUM(G27:G38)
        • (Κελί G58 Πράξη =SUM(G45:G56)
      • Αναγνώριση κελιών για το άθροισμα των καθαρών εσόδων και για τα τρία προϊόντα Σελ.38
        • (Κελί G60 Πράξη =SUM(G22;G40;G58)
2) Αποθήκευση Αρχείου
 

* Οι μαθητές εξοικειώνονται με τις μαθηματικές πράξεις στο Excel

** Από τον τίτλο κατανόησαν και μεταφέρθηκαν στο Φύλλο Εργασίας ΈΣΟΔΑ !

***Οι μαθητές ξεχώρισαν τη διαφορά των συμβόλων : (έως) και ; (και) μέσα σε μία πράξη! 

**** Διαβάζοντας την εκφώνηση των ερωτήσεων στα πράσινα πλαίσια, υπογράμμισαν το ζητούμενο, εντόπισαν το κελί και στη συνέχεια κατανόησαν την πράξη που υπάρχει μέσα σε αυτό!

***** Proud_Of_You! Συγχαρητήρια!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου