ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
✔"Ασκήσεις βιβλίου TechnoKids - TechnoCEO Σελ. 36, 37 & 38"
- Μαθηματικές πράξεις στο Excel
#Πολλαπλασιασμός #Αφαίρεση #Άθροισμα #Excel
Οι μαθητές, με ελάχιστη καθοδήγηση, κατάφεραν και έκαναν ΜΟΝΟΙ τους τις Ασκήσεις του Βιβλίου!
- Τίτλος Ανάθεσης εργασίας: Υπολογισμός των Εσόδων από τις πωλήσεις Σελ.36
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
1) "Άνοιγμα αρχείου από τον κοινόχρηστο φάκελο του δικτύου - Πρακτική εξάσκηση στην εργασία TechnoSkater Οικονομικά Στοιχεία.xlsx - του ΒΙΒΛΙΟΥ TechnoKids - TechnoCEO
- Άνοιγμα φακέλου - Εξερεύνηση των windows - στη γραμμή εργασιών
- Μετάβαση στον φάκελο: Επιφάνεια εργασίας\Κοινόχρηστος Φάκελος Teacher Lab\2022 - 2023 Πληροφορική\Ε΄ Δημοτικού\16-03-2023
- Άνοιγμα αρχείου και αποθήκευση εκ νέου στον προσωπικό φάκελο κάθε μαθητή
- Μετάβαση στο Φύλλο εργασίας Έσοδα
- Απαντήσεις στις ασκήσεις του βιβλίου
- Αναγνώριση κελιών για τον πολλαπλασιασμό του Κόστους επί το πλήθος των προϊόντων (1ο πλαίσιο Σελ. 36)
- (Κελί D9 Πράξη =C9:B9)
- (Κελί D27 Πράξη =C27:B27)
- (Κελί D45 Πράξη =C45:B45)
- Αναγνώριση κελιών για τον πολλαπλασιασμό της Λιανικής τιμής επί το πλήθος των προϊόντων που πουλήθηκαν (2ο Πλαίσιο Σελ.37)
- (Κελί F9 Πράξη =E9:B9)
- (Κελί F27 Πράξη =E27:B27)
- (Κελί F45 Πράξη =E45:B45)
- Αναγνώριση κελιών για την αφαίρεση των μεικτών εσόδων από τα κόστη Σελ. 37)
- (Κελί G9 Πράξη =F9-D9)
- (Κελί G27 Πράξη =F27-D27)
- (Κελί G45 Πράξη =F45-D45)
- Αναγνώριση κελιών για το άθροισμα όλων των καθαρών εσόδων Σελ. 38)
- (Κελί G22 Πράξη =SUM(G9:G20)
- (Κελί G40 Πράξη =SUM(G27:G38)
- (Κελί G58 Πράξη =SUM(G45:G56)
- Αναγνώριση κελιών για το άθροισμα των καθαρών εσόδων και για τα τρία προϊόντα Σελ.38
- (Κελί G60 Πράξη =SUM(G22;G40;G58)
2) Αποθήκευση Αρχείου
* Οι μαθητές εξοικειώνονται με τις μαθηματικές πράξεις στο Excel
** Από τον τίτλο κατανόησαν και μεταφέρθηκαν στο Φύλλο Εργασίας ΈΣΟΔΑ !
***Οι μαθητές ξεχώρισαν τη διαφορά των συμβόλων : (έως) και ; (και) μέσα σε μία πράξη!
**** Διαβάζοντας την εκφώνηση των ερωτήσεων στα πράσινα πλαίσια, υπογράμμισαν το ζητούμενο, εντόπισαν το κελί και στη συνέχεια κατανόησαν την πράξη που υπάρχει μέσα σε αυτό!
***** Proud_Of_You! Συγχαρητήρια!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου