Τετάρτη 24 Απριλίου 2024

Σήμερα στο σχολείο ήταν μία από τις πιο όμορφες ημέρες που έχω ζήσει ως εκπαιδευτικός.  Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον καθένα ξεχωριστά για τη σημερινή έκπληξη που δέχθηκα για τα γενέθλιά μου! 

Πρώτα απ' όλα ευχαριστώ τα παιδιά που με γέμισαν αγκαλιές και όμορφες ευχές δείχνοντάς μου πως τις διαφωνίες που έχουμε τις ξεπερνούν με τον ίδιο τρόπο που το κάνω κι εγώ και πάντα θα λειτουργούμε ως ομάδα.  Στη συνέχεια, ευχαριστώ θερμά όλους εσάς, τους γονείς, καθώς γνωρίζω πως συμβάλατε με τον τρόπο σας, ώστε να πραγματοποιηθεί η σημερινή έκπληξη. Όσα παιδιά απουσίαζαν, για μένα ήταν παρόντα μέσω της σκέψης.

Δεν θα αφήσω απ' έξω τον άνθρωπο που είναι συνοδοιπόρος μας στο ταξίδι αυτό με τα παιδιά σας, τη συνάδελφό μου, Ευγενία Παπαδημάτου. Την ευχαριστώ πολύ!

Παναγιώτα Η. Λιούντρη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου